AVANGARDA V

pl
eng
rus
Puchar Mistrza Mistrzw TrekSfera fantastyka rosyjska Blaszana Arena

Zostań Gżdaczem na Avangardzie!

Zgłoszenie na gżdacza

Gżdacze, Gońcy, Obsługa - krwiobieg imprezy - bez Was nic nie poszłoby sprawnie. Poszukujemy osób chętnych do pomocy przy obsłudze konwentu. Mamy kilka zadań, którym podołają tylko tacy jak Wy. Bardzo istotnych dla nas zadań...
Jeśli więc lubisz pomagać, nie do końca bezinteresownie ;), albo po prostu chciałbyś dzięki swej pracy zaoszczędzić na kosztach akredytacji - ZAPRASZAMY!

Gżdacze to bardzo ważny element imprezy, dla organizatora niekiedy cenniejszy niż cokolwiek innego. Gżdaczami nazywamy UCZESTNIKÓW, czyli osoby, które OPŁACIŁY konwentową akredytację i, oprócz uczestnictwa w atrakcjach imprezy, chcą pomóc organizatorom przy jej obsługiwaniu. Prawdopodobnie to drugie wyróżnione słowo lekko ostudziło Wasz zapał. Zapewniamy jednak, że żaden gżdacz nie straci nic na tym interesie, a z pewnością może wiele zyskać. Oto dlaczego:

  • Zgłaszając się jako gżdacz otrzymujesz specjalną gżdaczową kartę oraz zostajesz poinformowany o wielkości minimalnego dziennego pensum dyżurów, które musisz odbyć jako gżdacz, abyśmy w ramach podziękowania za Twój niewątpliwy trud mogli, jeśli wyrazisz taką chęć, zwrócić poniesione przez Ciebie koszta akredytacji. Nic więc nie tracisz. Zostając gżdaczem zamrażasz tylko swoją składkę na czas pobytu. Dyżury ustalasz na grafiku z koordynatorem gżdaczy i - o ile grafik pozwoli - tak jak Ci to będzie odpowiadać.
    Uwaga! kto pierwszy ten lepszy! Musisz liczyć się z tym, że wybory innych gżdaczy pokryją się z Twoimi i będziesz musiał wybrać inny przydział.
    Każdy gżdacz powinien też zadeklarować pomoc przy rozstawianiu lub sprzątaniu po imprezie. Będziemy za to wdzięczni.
  • Otrzymujesz koszulkę gżdacza (będziemy się starali ze względów higienicznych, żeby nie była to jedna koszulka dla wszystkich, ale wszystko zależy od wielkości wsparcia otrzymanego z zewnątrz).
  • Masz szansę na zdobycie jednej z 3 nagród dla najlepszych gżdaczy (kryteria podamy tuż przed konwentem, dostaniesz je też na swojej karcie gżdacza).
  • Masz szansę poznania ciekawych osób, zajrzenia pod podszewkę konwentu i poczucia niesamowitej satysfakcji z pracy nad ciekawym przedsięwzięciem. Wielu zeszłorocznych pomocników zaangażowało się w naszą działalność i jest z nami cały czas.


Za 5-godzinny dyżur dostaniesz 50% zniżki, za 7 godzin odbytego dyżuru dostaniesz 75% zniżki. "Pełen etat", czyli minimum 10 godzin dyżuru, to 100% zniżki + koszulka.

Jednocześnie informujemy, że zniżka za dyżur jest realizowana w postaci zwrotu pieniędzy PO odbytej "służbie". Osoba, która zakończyła dyżur kontaktuje się z jedną z odpowiedzialnych za kadry osób i dostaje wcześniej wpłaconą akredytację. Szczegóły będą rozsyłane osobom, które się wypełniły formularz.

Nie ma obowiązku pełnić całości dyżuru za jednym zamachem, można rozbić go dowolnie na minimum 2-godzinne zmiany.

Dokładna rozpiska dyżurów uzgadniana jest indywidualnie kilka dni po ogłoszeniu programu.

Poniżej znajdziecie formularz, za pomocą którego można zgłaszać swoją chęć zostania Gżdaczem.

Pola nieobowiązkowe oznaczone są kursywą - wszystkie pozostałe są obowiązkowe.

Przeczytajcie też kilka uwag i porad, zanim zgłosicie się na gżdacza:

  • Podawaj dane kontaktowe (mail i telefon), żebyśmy mieli jak z Tobą dogadać szczegóły.
  • Nie zgłaszaj się na ostatnią chwilę - im wcześniej się zgłosisz, tym pewniejsze jest, że dostaniesz wymarzone godziny dyżurów.
  • Jeśli nie jesteś jeszcze pewien o której przyjedziesz i opuścisz Warszawę, zaznacz to w formularzu. Gdyby coś się jednak zmieniło już po wysłaniu zgłoszenia, skontaktuj się z którymś z kadrowych orgów. Nawet tak drobny gest z Twojej strony ułatwi nam pracę i na pewno nie pozostanie niezauważony!
  • Jeśli masz już doświadczenie w pracy Gżdacza, wpisz to proszę w polu Uwagi. Jeśli jest taka możliwość, podaj nam kontakt do osoby, pod którą podlegałeś/aś. Osobom doświadczonym dajemy bardziej odpowiedzialne zadania i wiemy, że możemy na nich liczyć w najtrudniejszych godzinach konwentu.
  • W uwagach wpisz też wszystko, co przychodzi Tobie do głowy i powinniśmy o tym wiedzieć, a nie ma na to odpowiedniego pola.

Jeśli chcesz zostać Gżdaczem, napisz:



Ratownicy przedmedyczni poszukiwani


Drodzy konwentowicze,
Z każdą kolejną edycją staramy się uczynić Avangardę lepszą. Przekraczamy kolejne granice, organizujemy więcej ciekawych atrakcji, zapraszamy coraz więcej gości. Wszyscy jesteśmy bardzo dumni, że zdecydowaliście się wybrać Avangardę najlepszym konwentem minionego roku. Nie zawiedziemy waszego zaufania. ;) Jednak teraz chcemy przekroczyć kolejną granicę, czyniąc Avangardę najbezpieczniejszym konwentem w kraju. Z pewnością rok temu zauważyliście, jak sprawnie działała ochrona, a ratownicy przedmedyczni patrolowali korytarze, gotowi pomóc w razie potrzeby. W tym roku chcielibyśmy zwiększyć ich liczbę, by nie musieli poświęcać całego swojego czasu. Zwracam się więc z apelem do Was.
Poszukujemy ratowników, którzy tak czy inaczej przybędą na Avangardę, a zechcieliby nam pomóc. Nie będzie to wpływało na ich możliwość brania udziału w jakichkolwiek atrakcjach - po prostu pozostaną z nami w kontakcie, na wypadek, gdyby rzeczywiście wystąpiły jakieś problemy. Wszyscy dostaną od nas koszulki, a dzięki uprzejmości naszych sponsorów, także zestaw gadżetów. Oczywiście zwrócimy również koszty wszystkich wykorzystanych przez Was środków medycznych.

Wszystkie zgłoszenia przyjmuję pod adresem mailowym ariel[at]ava.waw.pl
W tytule proszę wpisywać "Ratownictwo - [Imię i Nazwisko]". Staram się odpowiadać na maile szybko.

Pozdrawiam serdecznie.
Maciej ARIEL Kikta

Formularz

Dane zgłaszającego:

imię:
nazwisko:
nick:
skąd:
adres email:
nr telefonu:
czy pełnoletni(a)?
telefon do opiekuna:
ile godzin dyżuru:

Uwagi:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby organizacji konwentu Avangarda V zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

Copyright ©: code: Jottan gfx: Xaric

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2012 r.